pirmdiena, 2010. gada 12. aprīlis

SEO Pārbaudījums: "Personāla atlase"

Šī lapa(Personāla atlase blogspot.com) ir tikai informatīva un darbojas kā eksperiments, lai pārbaudītu to kādā līmenī šobrīd Latvijā ir SEO.

Šai lapai laika gaitā vajadzētu parādīties Googles meklētāj sistēmā kā vienai no pirmajām meklējot atslēgas vārdu kombināciju personāla atlase, ja šis eksperiments noritēs vairāk vai mazāk veiksmīgi.

Personāla atlase saita ideja


Lapa ir reģistrēta un izveidota 12.04.2010 un es paredzu, ka apmeklējot šo mājas lapu maijā Jūs redzēsiet, ka tā jau atradīsies starp līderiem, ja ne pat pirmā.

Protams tas atkarīgs no daudz aspektiem, un vienu no galvenajiem es uzskatu to, cik daudz laiku es šim varēšu veltīt.

Protams šis promotēšanas proces būs par 70-80 procentiem automatizēts, tāpēc neliela un ļoti neuzkrītoša spama veidā. Bet neķeriet kreņķi, promotēšu es šo lapu tikai angliski runājošā vidē, tāpēc visticamāk Jūsu lapas tas neskars.

P.S Mājas ir pielāgota atlsēgas vārdam personāla atlase un šeit nebūtu jāmeklē nekāda loģika visā šajā eksperimentā.

P.S.S Ja  rodas interese par SEO pakalpojumiem, tad ir iespēja kontaktēties, atstājot ziņu komentāros, jo man e-pasti ar tematam neatbilstošiem jautājumiem nav nepieciešami!

Ar cieņu,
Personāla atlase veidotājs

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru