piektdiena, 2012. gada 20. aprīlis

Personāla atlases uzņēmumi

Turpmākais teksts paredzēts lasīšanai tikai profesionāļiem, laika nositējiem vai pilnīgiem ....

Tā lai piešautu eļļai vēl nedaudz uguni es speru vēl vienu soli tālāk un nu jau cīnos par diezgan svarīgu atslēgas vārdu - personāla atlases uzņēmumi. Konkurences nav nekādas un aktīva darbība ap šo atslēgas vārdu nenotiek, bet ir ir interese izsisties arī pirmajā vietā ar šo atslēgas vārdu, lai arī šī rakstītajam tekstam liela jēga un pievienotā vērtība nav.

Tātad vēl nedaudz par to kas ir izdarīts līdz šim: 
Iepriekš jau rakstīju par to kas ir izdarīts un turpināšu arī tādā pašā garā turpmāk, lai paC sev atgādinātu ko tad esmu darījis un ko esmu aizmirsis izdarīt. Pa vidu pamanīšos neloģiskā veidā ievietot galvenos atslēgas vārdus un šoreiz kā jau minēju tas ir personāla atlases uzņēmumi.

Ja Tu joprojām lasi to kas šeit ir rakstīts tad varu tikai apskaust cik Tev ir daudz brīvā laika. Vai nebūtu pēdējais laiks k-ko darīt lietas labā un atrast kādu nodarbi vai vismaz jaunus draugus? :)

Taču ne jau par to ir stāsts, tāpēc atpakaļ pie tik ļoti svarīgā un nozīmīga procesa - mana eksperimenta.

Esmu izveidojis kopumā nu jau kaudzi ar grāmatzīmēm un precīzu skaitli vairs nevaru pateikt, jo neatzīmēju viņas kopējā ekseļa failā, jo šis ir tik maznozīmīgs, bet reizē svarīgs projekts ka precīzi visu nedatēju.

Iemetu šur tur arī kādu smuku komentāru, bet skaits pagaidām ir ļoti mazs, jo nedaudz trūkst motivācijas, bet padoties es tā vienkārši netaisos un process turpināsies.

Vairāk nekas būtisks netiek darīts ja neskaita to ka šad tad uzrakstīšu kādu neloģisku rakstu.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru